Veelgestelde vragen

Bestellen

Zijn de artikelen in mijn winkelwagen of op mijn verlanglijstje voor mij gereserveerd?

Nee, de artikelen zijn pas na betaling voor u gereserveerd.

Moet ik altijd een account aanmaken als ik een bestelling plaats?

U bent niet verplicht een account aan te maken. Het is ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Kan ik informatie krijgen over de voorraad in de webwinkel?

Voorraad informatie in de webshop is actueel en geldt alleen voor online bestellingen. Voor grotere aantallen kunt u contact opnemen via info@tofthuiskomen.nl of 0252 276006 (ook voor WhatsApp).

Is het mogelijk een artikel (na) te bestellen?

Het is zeker mogelijk om producten (na) te bestellen.

Bezorgen

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Wanneer het artikel nog niet is overgedragen aan de bezorgdienst is het nog mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Stuur een e-mail naar info@tofthuiskomen.nl, bel of stuur een WhatsApp bericht naar 0252 276006. 

Kan mijn bestelling vertraging oplopen?

Het is altijd mogelijk dat door omstandigheden de bestelling vertraging op loopt. Wij zullen u ten alle tijden op de hoogte houden van een gewijzigde verzendtermijn.

Afhalen

Kan ik mijn order ook afhalen?

Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen aan de Vennestraat 38H in Lisse. Dit is enkel mogelijk op afspraak.

Betalen

Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen in de webwinkel?

U heeft de keuze uit een Ideal betaling en een bankoverschrijving

Wat is het IBAN nummer van TOF Thuiskomen?

NL 47 INGB 0675 0788 22 t.n.v. TOF Thuiskomen

Accepteert TOF Thuiskomen cadeaubonnen?

Dit is helaas nog niet mogelijk.

Klachten

Ik heb een suggestie of een klacht, waar kan ik die melden?

TOF staat zeker open voor feedback! Zowel uw tips als tops kunt u doorgeven via WhatsApp (0252 276006), info@tofthuiskomen.nl of de contactpagina van deze website.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.

Wat vervelend! We snappen dat je teleurgesteld bent en helpen je graag zo snel mogelijk aan een artikel zonder beschadiging. Stuur foto’s van de beschadiging samen met het ordernummer naar info@tofthuiskomen.nl
Let op, bewaar de originele verpakking van het artikel.

Kan ik aanspraak maken op garantie?

Aanspraak op de garantie kan alleen binnen 7 dagen na ontdekking van het gebrek per e-mail bij TOF Thuiskomen worden ingediend d.m.v. een korte omschrijving van het gebrek en met toevoeging van het factuur-/ordernummer.
Indien aan deze voorwaarden is voldaan, vervangt TOF Thuiskomen het artikel dan wel vergoedt TOF Thuiskomen de aankoopprijs of een deel daarvan.
De garantie is niet van toepassing indien het artikel onjuist is behandeld.

Retourneren

Kan ik een artikel ruilen?

Ruilen is mogelijk binnen 14 dagen. Mits de goederen in dezelfde staat verkeren zoals deze zijn verzonden. Gedragen en gebruikte goederen worden niet retour genomen. 
Stuur een e-mail naar info@tofthuiskomen.nl, bel of stuur een WhatsApp bericht naar 0252 276006.
Na het retour ontvangen van de goederen wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Retour verzendkosten worden niet vergoed. 
Retourneren kan via de post en persoonlijk (op afspraak) op het volgende adres: Vennestraat 38H in Lisse. Retouren worden alleen in behandeling genomen met aankoopbon/factuur en contact gegevens.

Contact

Kan ik de TOF telefonisch bereiken?

Ja zeker, TOF is bereikbaar via 0252 276006. We ontvangen op dit nummer ook WhatsApp berichten.

Waar kan ik terecht voor zakelijke aanvragen?

Ook voor zakelijke vragen is TOF bereikbaar via WhatsApp (0252 276006), info@tofthuiskomen.nl of de contactpagina van deze website.

Phishing en nepacties

Het komt wel eens voor dat er nepberichten in omloop zijn op Facebook, Whatsapp, Instagram en e-mail met betrekking tot bepaalde acties en/of kortingen. Deze zijn nep en bedoeld voor SPAM- en phishing doeleinden. In deze nepberichten wordt vaak een korting of cadeau aangeboden. Klik nooit op een link! 
Twijfel je? Neem dan altijd contact op met onze klantenservice.