Klantenservice

Op deze pagina kan je terecht voor jouw vragen over onze producten, bestellingen, het bezorgen en afhalen en ons retourneringsbeleid.

Staat je vraag er niet tussen? Mail dan gerust naar info@tofthuiskomen.nl, dan doen wij ons best om jouw vraag zo snel en goed mogelijk te beantwoorden!

Veel gestelde vragen

Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen.

Bekijk onze FAQ

Bestellen en betalen

De artikelen in uw winkelwagen of verlanglijstje zijn na betaling voor u gereserveerd.

U bent niet verplicht een account aan te maken. Het is ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Voorraad informatie in de webshop is actueel en geldt alleen voor online bestellingen. Voor grotere aantallen kunt u contact opnemen via info@tofthuiskomen.nl of 0252 276006 (ook voor WhatsApp).

Het is mogelijk om producten (na) te bestellen.

U heeft de keuze uit een Ideal betaling en een bankoverschrijving.

Het IBAN nummer is NL 47 INGB 0675 0788 22 t.n.v.
TOF Thuiskomen

Bezorgen of afhalen

De levertijd is afhankelijk van de gekozen betaalmethode en eventuele levertijden vanuit de fabriek. Vanaf het moment dat de bestelling betaald is duurt het in de regel maximaal 2 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden, indien anders staat dit aangegeven in de beschrijving van het product.

Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen aan de Vennestraat 38H in Lisse. Dit is enkel mogelijk op afspraak.

Ruilen en retourneren

Ruilen is mogelijk binnen 14 dagen. Mits de goederen in dezelfde staat verkeren zoals deze zijn verzonden. Gedragen en gebruikte goederen worden niet retour genomen.

Stuur een e-mail naar info@tofthuiskomen.nl, bel of stuur een WhatsApp bericht naar 0252 276006.

Na het retour ontvangen van de goederen wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Retour verzendkosten worden niet vergoed.

Retourneren kan via de post en persoonlijk (op afspraak) op het volgende adres: Vennestraat 38H in Lisse. Retouren worden alleen in behandeling genomen met aankoopbon/factuur en contact gegevens.